2018年4月27日 星期五

Nirvana《About a Girl》歌詞翻譯


Original Verison
I need an easy friend
我需要隨和的妳
I do, with an ear to lend
我會的 日日夜夜伴側傾聽
I don't think you fit this shoe
但我不認為我們彼此適合
I do, won't you have a clue
我知道 難道妳還不明瞭?
I'll take advantage while
我會好好利用的
You hang me out to dry
和妳赴約的每一個機會
But I can't see you every night
因為我知道我再也不能每天看到妳
Free
看到妳

I'm standing in your line
站在妳家門前
I do hope you have the time
希望妳能陪陪我
I do pick a number too
我會的我會打電話的
I do keep a date with you
我會的跟妳約會的
I'll take advantage while
我會好好利用的
You hang me out to dry
和妳赴約的每一個機會
But I can't see you every night
因為我知道我再也不能每天看到妳
Free
看到妳

I need an easy friend
我需要隨和的妳
I do whip her in to land
與妳分享點點滴滴
I do think you fit this shoe
但我認為我們彼此適合
I do won't you have a clue
我知道 難道妳還不明瞭?
I'll take advantage while
我會好好利用的
You hang me out to dry
和妳赴約的每一個機會
But I can't see you every night
因為我知道我再也不能每天看到妳
No I can't see you every night
再也不能每天看到妳
Free
看到妳

I do
我知道
I do
我知道
I do
我知道
I do
我知道

沒有留言:

張貼留言

쿠기 Coogie , 이하이 Lee Hi《Alone》歌詞翻譯

우리 사인 더 이상 없어 다음은  我們之間再也沒有什麼下次 숨이 차 턱 밑까지 like I'm divin'  快要喘不過氣 迫在眼前 like I'm divin' 홀로 남아도 okay it's okay 即使我孓然一身 也...