2018年5月18日 星期五

Alan Walker《Alone》歌詞翻譯


Lost in your mind
迷失於你的思緒當中
I wanna know
請讓我知道
Am I losing my mind?
我是否又被心魔禁錮
Never let me go
請別離開我

If this night is not forever
如果這夜晚只是回憶的一絲曙光
At least we are together
起碼在一起的路是如此寬廣
I know I'm not alone
我知道我不孤獨
I know I'm not alone
我知道我不孤獨
Anywhere, whenever
不論何時何地
Apart, but still together
彼此的心不會分崩離析
I know I'm not alone
我知道我不孤獨
I know I'm not alone
我知道我不孤獨
I know I'm not alone
我知道我不孤獨
I know I'm not alone
我知道我不孤獨

Unconscious mind
迷惘遊走於朦朧的思緒中
I'm wide awake
卻瞬間清醒
Wanna feel one last time
多希望能最後一次在你身邊
Take my pain away
讓痛苦傾刻生變
If this night is not forever
如果這夜晚只是回憶的一絲曙光
At least we are together
起碼在一起的路是如此寬廣
I know I'm not alone
我知道我不孤獨
I know I'm not alone
我知道我不孤獨
Anywhere, whenever
不論何時何地
Apart, but still together
彼此的心不會分崩離析
I know I'm not alone
我知道我不孤獨
I know I'm not alone
我知道我不孤獨

I know I'm not alone
我知道我不孤獨
I know I'm not alone
我知道我不孤獨
I'm not alone, I'm not alone
我知道我不孤獨
I'm not alone, I know I'm not alone
我知道我不孤獨
I'm not alone, I'm not alone
我知道我不孤獨
I'm not alone, I know I'm not alone
我知道我不孤獨

沒有留言:

張貼留言

쿠기 Coogie , 이하이 Lee Hi《Alone》歌詞翻譯

우리 사인 더 이상 없어 다음은  我們之間再也沒有什麼下次 숨이 차 턱 밑까지 like I'm divin'  快要喘不過氣 迫在眼前 like I'm divin' 홀로 남아도 okay it's okay 即使我孓然一身 也...