2017年7月24日 星期一

Linkin Park《Crawling》歌詞翻譯

R.I.P Chester

Crawling in my skin
身軀任由恐懼刮過
These wounds they will not heal
傷口未癒苛刻難受
Fear is how I fall
我隨著恐懼墮落
Confusing what is real
人生卻就此困惑



There's something inside me that pulls beneath the surface
陰影在表面之下竭力拉扯
Consuming/confusing
逐漸逼進,不留餘地
This lack of self-control I fear is never ending
我試著不向心魔靠近
Controlling I can't seem
無助的我卻始終乏力

To find myself again
試圖找回希望
My walls are closing in
恐懼卻隨之放大
(without a sense of confidence I'm convinced that there's just too much pressure to take)
(暴露自卑的我相信一切已無法回頭)
I've felt this way before
昔日惡夢湧上心頭
So insecure
這一切全都難以忍受

Crawling in my skin
身軀任由恐懼刮過
These wounds they will not heal
傷口未癒苛刻難受
Fear is how I fall
我隨著恐懼墮落
Confusing what is real
人生卻從此困惑

Discomfort endlessly has pulled itself upon me
坐立不安之感隨之而來
Distracting reacting
心思轉移,無所遁形
Against my will I stand beside my own reflection
我痛苦地看著自身倒影
It's haunting how I can't seem
卻驚恐地害怕莫名

To find myself again
試圖找回希望
My walls are closing in
恐懼卻隨之放大
(without a sense of confidence I'm convinced that there's just too much pressure to take)
(暴露自卑的我相信一切已無法回頭)
I've felt this way before
昔日惡夢湧上心頭
So insecure
這一切全都難以忍受

Crawling in my skin
身軀任由恐懼刮過
These wounds they will not heal
傷口未癒苛刻難受
Fear is how I fall
我隨著恐懼墮落
Confusing what is real
人生卻就此困惑

Crawling in my skin
身軀任由恐懼刮過
These wounds they will not heal
傷口未癒苛刻難受
Fear is how I fall
我隨著恐懼墮落
Confusing confusing what is real
人生卻就此困惑

There's something inside me that pulls beneath the surface consuming
陰影與恐懼在體內掛勾
Confusing what is real
一切就此困惑
This lack of self-control I fear is never ending controlling
我僅存的一絲意念卻摧殘受挫
Confusing what is real
一切都就此困惑

沒有留言:

張貼留言

쿠기 Coogie , 이하이 Lee Hi《Alone》歌詞翻譯

우리 사인 더 이상 없어 다음은  我們之間再也沒有什麼下次 숨이 차 턱 밑까지 like I'm divin'  快要喘不過氣 迫在眼前 like I'm divin' 홀로 남아도 okay it's okay 即使我孓然一身 也...