2017年7月29日 星期六

Blur《Song 2》歌詞翻譯


Woo hoo!
嗚呼
Woo hoo!
嗚呼
Woo hoo!
嗚呼
Woo hoo!
嗚呼

I got my head checked
我的頭被輾過
By a jumbo jet
被台噴射機弄到腦弱
It wasn't easy
世上沒有一件事是簡單的
but nothing is
但也不是絕對的
No

Woo hoo!
嗚呼
When I feel heavy metal
每當我感受到重金屬
Woo hoo!
嗚呼
And I'm pins and I'm needles
就會失控般有如脫韁野馬
Woo hoo !
嗚呼
Well, I lie and I'm easy
好吧我是常撒謊但我這人卻很簡單
All of the time but I am never sure
不過我也不知為何
Why I need you
我如此地需要妳
Pleased to meet you
請多多指教

I got my head down
我的頭壞了
When I was young
年輕時就這樣了
It's not my problem
這不是我的錯啊
It's not my problem
這不是我的錯啊

[repeat chorus]

沒有留言:

張貼留言

쿠기 Coogie , 이하이 Lee Hi《Alone》歌詞翻譯

우리 사인 더 이상 없어 다음은  我們之間再也沒有什麼下次 숨이 차 턱 밑까지 like I'm divin'  快要喘不過氣 迫在眼前 like I'm divin' 홀로 남아도 okay it's okay 即使我孓然一身 也...