2019年7月27日 星期六

Liam Gallagher《Chinatown》歌詞翻譯

Well the cops are taking over
很快地 警察封鎖現場
While everyone's in yoga
正當大家做著老古板的瑜珈
'Cause happiness is still a warm gun
因為幸福的餘溫像那彈夾發燙的手槍
What's it to be free man?
什麼才是逍遙自在
What's a European?
而分離又會是什麼結果
Me I just believe in the Sun
抬頭望向那陽光 思索著

Take me down
帶我去那
Through the streets of Chinatown
遊覽唐人街的東方繁華
Show me that you know some places
帶我去你所有知道的私房景點
God told me
上天曾告訴我
Live a life of luxury
過著奢華灑脫的生活
All our lives we've both been waiting
這正是我們一生中所追求的

Telephonic doses
科技冷漠
Eliminate neurosis
過著精神壓迫緊繃的生活
And some say it's the cause of it all
這正是一切問題的起因
Concentrate on winning
專心致勝
Forget about beginning
忘了不如意的開端
Forget about the middle and end
也放下那令人煩心的過程吧

Take me down
帶我去那
Through the streets of Chinatown
遊覽唐人街的東方繁華
Show me that you know some places
帶我去你所有知道的私房景點
God told me
上天曾告訴我
Live a life of luxury
過著奢華灑脫的生活
All our lives we've both been waiting
這正是我們一生中所追求的

Take me down
帶我去那
Through the streets of Chinatown
遊覽唐人街的東方繁華
Show me that you know some places
帶我去你所有知道的私房景點
God told me
上天曾告訴我
Live a life of luxury
過著奢華灑脫的生活
All our lives we've both been waiting
這正是我們一生中所追求的

沒有留言:

張貼留言

쿠기 Coogie , 이하이 Lee Hi《Alone》歌詞翻譯

우리 사인 더 이상 없어 다음은  我們之間再也沒有什麼下次 숨이 차 턱 밑까지 like I'm divin'  快要喘不過氣 迫在眼前 like I'm divin' 홀로 남아도 okay it's okay 即使我孓然一身 也...